Informācija par iedzīvotāju pieņemšanu Aizputes novada domē
Aizputes novada domes administrācijā no 05.oktobra līdz – 16.oktobrim tiek pārtraukta apmeklētāju pieņemšanu klātienē, izņemot Dzimtsarakstu nodaļā un Valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centrā un kasei noteikts četru stundu darba laiks.
- Kases darba laiks no pirmdienas līdz piektdienai 8:00-12:00.
- Aizputes novada dzimtsarakstu nodaļā klātienē var saņemt tikai aktuālos dzimšanas un miršanas fakta reģistrēšanas pakalpojumus, pieteikto laulību reģistrāciju, iepriekš telefoniski sazinoties mob.23116920. Atkārtotus civilstāvokļu aktu reģistrācijas dokumentus (izziņas), var pieteikt attālināti, izmantojot valsts un pašvaldību pakalpojumu portālu www.latvija.lv, vai ar drošu elektronisko parakstu parakstītu pieteikumu sūtīt uz dzimtsarakstu nodaļas e-pastu. Saziņai: 23116920, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
- Valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centrs strādās kā ierasts Aizputes novada domes darba laikā, taču saistībā ar vīrusa Covid-19 izplatību, aicinām izmantot elektroniskos pakalpojumus, ja ir pieejami derīgi autorizēšanās rīki - internetbanka vai ID karte ar karšu lasītāju. Ja nepieciešama konsultācija, kā izmantot elektroniskos pakalpojumus, aicinām zvanīt pa tālruni 63448188. Ja nav autorizēšanās rīki, lūgums apmeklēt klientu apkalpošanas centru pa vienam, līdzi ņemot pasi un konta numuru, iepriekš zvanot pa tālruni 63448188.