PAŠVALDĪBAS DARBS ĀRKĀRTĒJĀS SITUĀCIJAS LAIKĀ
Pakalpojumu sniegšana pašvaldības iestāžu/struktūrvienību klientu apkalpošanas centros klātienē tiek pārtraukta, un visi pakalpojumi tiek sniegti pilnībā attālināti, izņemot tos, kuri pēc savas būtības ir uzskatāmi par neatliekamiem un kritiski svarīgiem un kurus nav iespējams sniegt attālināti.
Klientu apkalpošanas kārtība:
• klientu apkalpošanas laiks no plkst. 9.00 līdz 15.00 (bez pusdienu pārtraukuma);
• klātienē pakalpojumi tiek sniegti, objektīvi izvērtējot nepieciešamību un iespēju tos saņemt attālināti;
• klientu apkalpošana notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta;
• pakalpojumus klātienē var saņemt tikai personas ar sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.
Līdz 15. novembrim:
• tiek pārtraukta kultūrvietu, bibliotēku un izstāžu vietu darbība;
• atcelti visu veidu sporta pasākumi;
• pārtraukta mācību procesa norise klātienē, izņemot normatīvajos aktos noteiktos gadījumus.
Aizputes pilsētas pārvaldes Klientu apkalpošanas centra (KAC) darba laiki un pieņemšanas kārtība
Nodaļu, iestāžu un struktūrvienību kontakti
Lūgums atbildīgi ievērot valstī noteiktos ierobežojumus, lai samazinātu Covid-19 izplatību un pasargātu sevi un apkārtējos no saslimšanas!