Iesniegumu pieņemšana un izskatīšana pašvaldībā
Jebkurai personai ir iespēja iesniegt pašvaldībai tās kompetencē esošu priekšlikumu, sūdzību, jautājumu vai lūgumu iesniegšana (iesniegumu).
Brīvā formā sagatavoto iesniegumu var iesniegt:
- Klātienē Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā;
- elektroniski, izmantojot portālu www.latvija.lv e-pakalpojumu "Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana" (https://latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP155/Apraksts),
- elektroniski e-pastā ar drošu elektronisko parakstu vai, ja ir aktivizēts konts e-adresē;
- nosūtot pa pastu Atmodas ielā 22, Aizputē, Dienvidkurzemes novadā, LV-3456.
Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Saņemto dokumentu reģistrē un nodod atbildīgajam speciālistam izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanā.
Atkarībā no situācijas tiek sagatavota atbilde, atbildes vai lēmuma projekts. Atbildes projekts tiek iesniegts priekšsēdētājam parakstīšanai, bet lēmuma projekts tiek virzīts izskatīšanai domes sēdē.
Atbildi uz iesniegumu sniedz saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā 1 mēneša laikā izvēlētajā veidā:
- klātienē;
- E-adresē;
- e-pastā;
- pa pastu.